アイの完熟トマト日記

私アイの日常について。
現在大学3回生です。対人恐怖、過敏性腸症候群の治療中。2回生のときに休学経験あり。挫けそうだけど、頑張るしかないね(*・・)ノ☆

Snow

こんばんは😊

みなさん、今日はどんな1日を過ごされましたか?


私は今日はアルバイトの日でした。

あまりお客さんが来なかったので、楽でした。


ところで、みなさんはsnowという写真アプリを知っていますか?


私は、フィリピンの友だちに教えてもらいました😉snowを使うとかわいい写真がたくさん取れます😘


実際は可愛くない私でも、可愛く写ります!笑


みなさんも使ってみてくださいね!


🙇コメントに返信できておらずごめんなさい🙇 時間があるときにぼちぼち返信します…。




Good evening, everyone!!😊

How are you, today??


Today, I had a part-time job.

I worked as a museum front desk.🍀

Only a few people visited to our museum...


I've made up my mind to keep this blog in English too. This is because I think my English ability is not good and I have to brush up it!!


By the way, do you know the app, 'snow '??

Snow is an app which you can take some kinds of funny pictures 😉

I was recommended to use it by my friend in the Philippines!!


I'm not beautiful, but I can take nice pictures by using Snow. So I hope you will try it once!!